Klub Info

Klubben er etableret i 1987. En af klubbens store aktiviteter er den i vort nærområde kendte kapsejlads ”Tærø Rundt”. Sejladsen har været afholdt siden 1989, har senest haft 50 tilmeldte både. Tilmelding kan foretages fra denne hjemmeside.

Klubben har ca. 125 medlemmer. Ungdomsafdelingen har mange medlemmer, der flittigt bruger vores optimistjoller, Tera joller, Feva joller og 405'er. Meld dig ind i Bogø Sejlklub som familie-, senior-, ungdoms- eller støttemedlem.

Bogø Sejlklub er en meget aktiv klub. Vi lægger vægt på humor, god mad, hyggelige udflugter og dejlige kapsejladser.

Vores hjemhavn er Bogø Havn (Lindebroen), hvor vi efter udbygningen har plads til ca. 50 både. Positionen er: 54° 54,8´N, 12° 03,2´E.

Efter istandsættelsen af havnebygningen er forholdene for havnens brugere og gæstesejlere tidssvarende. Der er etableret nye baderum, vaskemaskine, tørretumbler samt dejligt køkken og fællesrum.

Besøg jævnligt denne hjemmeside, hvor du kan følge med i klubbens aktiviteter. Klik på linket til højre og læs de sidste udgaver af vort klubblad ”Signalmasten”. Indlæg og spørgsmål sendes til. Karen Linnet på karen.lyager.horve@gmail.com.

Bogø Havn (Lindebroen) er den ene af øens to havne. Den har plads til ca. 50 både. Vanddybden varierer fra 1,5 til 2,5 meter med største dybde i den yderste del af havnen. Bogø havn ligger på den sydlige del af øen. Den anden havn, "Skaaningebro", ved den nordlige kyst..

KLUBHUSET:

Regler for leje af klubhuset.

1. Klublokaler kan lejes af medlemmer med stemmeret i Bogø Sejlklub.  Juniormedlemmer under 18 år, kun ved forældres tilstedeværelse.

2. Lejer skal være til stede ved arrangementet.

3. Huset udlejes på følgende vilkår: A - Leje for en aften kl. 16.00-24.00 = 500,00 kr. B - Leje for et døgn kl. 10.00-10.00 = 1000,00 kr.

4. Huset afleveres rengjort - i samme stand, som det modtages.

5. Strømforbrug afregnes til dagspris.

6. Beskadiget inventar erstattes.

Spørgsmål vedr. udlejning rettes til:

Bestyrelsen:

Linda Thusgård

Revisorsuppleant:

John Pedersen

Redaktør af Signalmasten (online):

Karen Lyager Linnet

karen.lyager.linnet@gmail.com